Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Testünk, lelkünk dolgai

Reklám

A reklám és a marketing nehezen szétválasztható fogalmak. Mindkettőnél cél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás eladása, a fogyasztásra ösztönzés. Míg azonban a reklámnál egy üzenetet juttatnak el a fogyasztóhoz, a marketing magát a terméket próbálja vonzóbbá, jobban eladhatóvá tenni.

Idetartozik a termék csomagolásának terve, az árkalkuláció, a márka, a termék helyének megválasztása a boltban, az akciók.

A reklámok mindennapi életünk részeivé váltak. Hol papír, plakát, újság formájában jelennek meg, hol pedig a tv-ben láthatjuk ezeket.
Sokan nem szeretjük, mert tele van a postaládánk színes reklámújságokkal és nem kedveljük a tv-ben megjelent reklámokat sem. Egy átlagos másfél órás film alatt rengeteg szünet van, ekkor mutatják be vagy népszerűsítik a termékeket, valamint két műsor között. Na de nem is ez a lényeg.
Néhány reklámot felháborítónak tartok. Véleményem szerint lassan már nem csak a filmek aljára kellene kitenni a korhatáros karikákat, hanem a reklámok alá is.
Konkrét példa erre az egyik férfi dezodor termék reklámozása. Alapgondolata, hogy a nőket bárhol és bármikor szexuális aktusra lehet késztetni érzékeik tudatos becsapásával. A férfiakat ugyanakkor szerencsétlen lúzereknek állítja be, akik önállóan képtelenek egyenrangú kapcsolat kialakítására, így arra kárhoztatnak, hogy egy pár száz forintos tucattermék segítségével varázsoljanak öntudatlan szexautomatát partnerükből.
Nem hiszem, hogy a gyerekeknek ezt kellene nézniük. Persze elsősorban ez a termék nem a kiskorúak rétegét célozza, inkább a fiataloknak szól, de gondoljunk bele, ők akkor is látják, még ha nem is nekik szól…És hát, ez nem egy tökéletes példamutatás nekik. Rettentően gyorsan tanulnak és ahelyett, hogy a jó és helyes viselkedést mutatnánk meg nekik, egyre inkább a rosszat látják. Belegondolt már valaki is ezekbe a dolgokba?! És nem csak ez a része elrettentő, a reklám sértő a nők és az emberi méltóságra is nézve.
(A cikket beküldte: babyke21)



Élni akarok! - 2. rész
Mi történt velem? Mi ez az elszántság? Mire is irányul valójában? Mit akarok evvel az emberfeletti, új, eddig nem tapasztalt belső erőfeszítéssel elérni? Miért nem adom fel, amikor ez sokkal könnyebb volna? …meghalni… milyen egyszerű lenne… mindehelyett… »

A beavatásokról
Még a „hétköznapi” emberek is - akik nem foglalkoznak minden nap spiritualitással, legalábbis ezt gondolják magukról - találkoznak a beavatás fogalmával, a leggyakrabban különböző témájú filmekben. De mit is értünk valójában beavatás alatt? »





Minden jog fenntartva © 2020, www.testunklelkunk.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) testunklelkunk.hu | WebMinute Kft.